Zoptymalizuj koszty i działaj elastycznie
Nasz Service Desk, działając według wypracowanych procedur i w oparciu o najlepsze praktyki ITIL, pozwala na przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, ich rozwiązywanie lub przekazywanie do kolejnych linii wsparcia zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych (producenci urządzeń, dostawcy usług). Obsługa zgłoszeń obejmuje także monitorowanie stanu zgłoszeń oraz rejestrowanie czasu reakcji i usunięcia awarii w systemie service desk.
Przede wszystkim bieżące wsparcie i pomoc ze strony fachowych konsultantów, pozwoli na sprawne i skuteczne rozwiązywanie wszelkiego rodzaju zgłoszeń użytkowników. Przekłada się to na zapewnienie maksymalnej dostępności, niezawodności oraz wydajności. System zapewnia także pełny monitoring i rozliczenie wskaźników utrzymania, uzgodnionych na poziomie umowy SLA.
©2025 Senetic SA. Wszelkie prawa zastrzeżone.